Jegergruppeinformasjon 2017

VIKTIG INFO TIL ALLE STORVILTJEGERE!

Alle som har betalt medlemskontingenten kan benytte alle elektroniske skyteskiver uten ekstra kostnader.

Det vil heller ikke bli avkrevd avgift for skyteprøven av medlemmer - uansett antall forsøk!

For ikke-medlemmer gjelder egne satser - se lenger ned på siden!

Treningene i 2017 starter 24. mai - se terminlistelink litt lenger ned på denne siden!

Klikk her for å se hvem som er medlemmer i Jegergruppa 2017

OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!

Etter en del uklarheter vedrørende antall treningsskudd pr. treningsdag, har vi mottatt flg. informasjon fra Direktoratet for naturforvaltning:

"I instruksen om skyteprøven står det når det gjelder gjennomføringen av de 30 obligatoriske skuddene: For de som ikke deltar i konkurranse skal disse skuddene gjennomføres over minst to forskjellige dager med minimum femten skudd pr. dag.

Med hilsen Ingebrigt Stensaas, Seksjonssjef"

Terminliste - Jegergruppa:

TERMINLISTE FOR 2017!

Jegergruppa bestemmer selv når det skal være anledning å avlegge skyteprøven. Som tidligere år vil det bli mulighet å få kjøpt ammunisjon i forbindelse med trening/oppskyting.  I tilfelle kollisjon mellom de oppsatte dagene og evt. stevnearrangement som skytterlaget står for, må jegergruppa vike plassen.

OBS! Alle MEDLEMMER kan fritt benytte elektroniske skiver!

Kontingentsatser og avgift for bruk av el-skiver: Se under Styre- og medlemsinfo!

Medlemmer:

TRENINGSAVGIFT: kr 0,-

Storviltprøven: kr 0,- uansett antall våpen og antall forsøk!

Ikke-medlemmer:

Treningsavgift: kr 150,-/dag (OBS! Minimum 2 treningsdager før prøven kan avlegges!)

Storviltprøven: 200,- pr. våpen pr. dag

Ikke-medlemmer må m.a.o. betale minimum kr 500,- i treningsavgift og storviltprøve!

Så hvorfor ikke bli medlem i skytterlaget? Det lønner seg!

Har DU informasjon som du mener kan være av interesse for denne siden? Send den til: tresfjord(krøllalfa)skytterlag.no !

Aktuell link for jegere:

Er børsa di forhekset før jakta er du ille ute. Sjekk her hvordan du blir kvitt ondskapen!