Bane og anlegg

I januar 2022 fikk vi besøk av ekstremværet GYDA, noe som resulterte i at veien opp til skytebana er stengt for kjøretøy.

Inntil veien er trygg å kjøre på er det kun mulig å ta seg opp til skytebana til fots.

(klikk på bildet for større format)

*********************************

Skytterlaget har i 2019 kjøpt grunnen der standplassbygningen står.

I tillegg er det inngått bruksrettsavtale for 40 år om leie av grunn av Anders Skavnes,

og bruksrettsavtale for 40 år med Nerem Skogsveglag om bruk av vegen til skytebanen.

Du finner skytterlagets siste informasjon om ovenstående HER!

Vinteren/våren 2019 har det vært gjort en del arbeid med baneområdet.

Skogen bak skytterhuset er fjernet, og en stor plass er opparbeidet, i første omgang til parkeringsareal.

På sikt vil dette være en perfekt plass å sette opp et klubbhus, kanskje med innendørsbane i samme bygg.

Hans Jakop Frostad har planert området mellom standplass og 100 m hold, i tillegg til en god del planeringsarbeid

mellom 100 m og 200 m holdene. I dette området har vi også leid inn hjelp fra Trio Maskinlag,

fordi det har vært behov for større maskiner til arbeidet der.

Bildekavalkade fra hele anleggsfasen finner du HER!