Kato Sætre jegerfeltmester 2008

Søndag arrangerte jegergruppa i Tresfjord skytterlag jegerfeltstevne på lagets baneområde, og Kato Sætre tok sin andre strake seier i denne konkurransen. Med sine 20 treff og 16 innertreff ble det innertreffene som avgjorde plasseringen til Sætre på resultatlista, med tre innertreff mer enn Hallgeir Rystad, som endte på 20/13.

Årets jegerfelt samlet ikke mer enn halvparten av det antall deltakere som har vært med de siste fire-fem årene. Når neste jegerfeltstevne blir arrangert i Tresfjord håper laget at deltakelsen kommer opp på ”normalt” nivå igjen.

Jegergruppa i Tresfjord skytterlag , som ledes av dagens stevnevinner Kato Sætre , er allerede godt i gang med oppkjøringen til årets storviltjakt, med faste treningskvelder på lagets bane i Tresfjord.

Resultatliste:

1.   Kato Sætre   20/16