DUGNADSLØFTET

DUGNADSLØFTET 2020

Takk til @Varig Forsikring Nordmøre og Romsdal som gjennom Dugnadsløftet har gitt oss støtte til Installasjon av alarm på skytterhuset.

Skytterlagets verdier er nå bedre sikret enn tidligere, og de som ønsker tilgang til skytterhuset må få tildelt egen tilgangskode for å kunne benytte seg av fasilitetene.

****************************

DUGNADSLØFTET 2019

Tresfjord skytterlag vil rette en takk til @Gjensidige Forsikring Nordmøre og Romsdal

som gjennom Dugnadsløftet har gitt oss støtte til oppgradering av skytebanen vår.

I løpet av våren/sommeren 2019 har vi kjøpt eiendommen der standplassbygget ligger.

På dette området har det blitt tatt ned mye skog, og området har fått en stor parkeringsplass,

som med tiden kan være område for nytt skytterhus.

I forbindelse med oppgradering av området mellom standplass og frem til grav på 100 og 200 m,

skal det utføres et betydelig arbeid, som krever en god del økonomiske midler.

Vi har 01.10.2019 fått melding fra Gjensidige Nordmøre og Romsdal om at skytterlaget er tildelt midler gjennom "Dugnadsløftet 2019".

Dette gjør at skytterlaget vil få et mer oppdatert skyteanlegg når utendørssesongen 2020 tar til i april/mai.