Tilbake til hovedsiden

Stranda november 2020

Dette stevnet ble arrangert som Hjemmebanecup på Skytterhallen i Vestnes.

Alf-Henrik Håker deltok på Vestnes skytterlags arrangement, og endte på 345 poeng som kun holdt til 6. plass i V65!.

Fullstendige resultat- og premielister finner du på DFS-web!

********************

På DFS-web finner vi flg. informasjon om stevnet:

Velkomen til Stranda skyttarlag sin alternative gjennomføring av sitt opne miniatyrstemne hausten 2020. Stemnet er ope for alle som vil delta.

Reglar for stemnet

Det utbetalast berre premiepengar for dette stemne, ikkje medaljer. Dette gjeld for alle klasser, utanom klasse NU. Det er opp til kvart enkelt skyttarlag om dei skal premiere klasse NU sjølv eller ikkje.

Det blir berre innbetalt premieinnskot til arrangørlaget. Kvart enkelt skyttarlag kan sjølv bestemme om dei vil ta arr.avgift for sjølve gjennomføringa av skytinga og eventuelt premieinnskot frå klasse NU.

Stemnet er ope for alle skyttarlag/skyttarar som vil delta.

Det skal køyrast vanleg standplasskommando med livevisning frå skytingane.

Stemnet er klassesettande og tel som kvalifisering for miniatyrfinalen.

Alle deltakande lag må sende inn generert PDF-fil til arrangørlaget for rapportering av resultat.

Premieinnskotet for stemnet er 80kr (70kr + 10kr til min.finale) for senior/veteran, 60kr (50kr + 10kr til min.finale) for jun/rek/NV og 50kr for KIK/MIL.

PDF-fil med resultatrapport må vere innsendt til stranda@skytterlag.no innan søndag 6.desember klokken 17. Stemnet blir oppdatert fortløpande på nett, så gjerne send resultata inn før.

Premieinnskotet skal betalast inn til konto 4030 07 06535 . Beløpet skal vere inne på konto innan ei veke etter stemnet er avslutta.

Baneinformasjon

Stemnet skytast på heimebane.

Skyteprogram

35-skots program.

Tilbake til oversikten over Strandas stevner!