Landsdelskretsstevnet bane 9.-11. juni 2017

Arrangør: Nesjestranda & Skaala skytterlag

Alf-Henrik Håker oppnådde kun 96 poeng i omgangen og endte til slutt på 4.plass i kl. V55 med 340 poeng, to poeng bak vinneren Kjell Magne Lervik fra Halsa.

Alf-Henrik Håker ble nr. 4 i kl. V55

***************************

De øvrige fra vårt skytterlag fikk slikt resultat:

Liv Marit Sætre år ble nr. 5 i kl. R 11-13 med 344 poeng

Egil Lindset V73 248 poeng

Kato Sætre kl. 4 229 poeng

Kato deltok også i felthurtigskytinga og fikk tiden 13,27.

Dette holdt til en respektabel 13.plass av de 59 skytterne som deltok.

I stangskytinga fikk Kato registrert 13 treff, noe som holdt til en 37.plass av de 61 skytterne som deltok

***************************

Alf-Henrik Håker var også tatt ut til å representere samlaget på søndagens samlagsskyting for veteraner.

Der skjøt han 99 poeng på sin 10-skudds serie med 7 sentrumstiere.

De øvrige på laget var: Reider Ahdell kl. V73 - 100 poeng, Rolf Rakvåg kl. V65 - 100 poeng og Torleiv Sagstad kl. V55 - 96 poeng.

395 poeng holdt kun til 2.plass, etter som Nordmøres veteraner skjøt 398 poeng.

Romsdal skyttersamlags veteranlag: Torleiv Sagstad (t.v.), Reidar Ahdell, Rolf Rakvåg og Alf-Henrik Håker

***************************

Fullstendige resultatlister er lagt ut på DFS-web!

Her er linker til andre resultater:

***************************

Vi har mottatt følgende e-post fra Nesjestranda:

Hei!

Nesjestranda & Skaala skytterlag og Mørekretsen har med dette glede av å innby til årets landsdelskretsstevne i baneskyting.

Vær vennlig å bekjentgjøre den vedlagte innbydelsen for alle skyttere i Deres lag og samlag.

Samlagene bes legge innbydelsen ut på sine respektive hjemmesider og sosiale medier.

Påmelding på nett starter fredag 5. mai.

Vi henstiller til at kun skyttere nord for Halsafjorden og sør for Storfjorden melder seg på i perioden 5.-12. mai. Dersom denne henstillingen ikke tas til følge, forbeholder vi oss retten til å flytte skyttere ved behov.

Mvh.

Johnny Gammelsæter Vågen,

for Nesjestranda & Skaala skytterlag

Oversikt over tidligere landsdelskretsstevner finner du HER!