Tilbake til hovedsiden

Midt-Norsk mesterskap bane/felt 2010

Arr.: Stranda og Sykkylven

Det var ikke alle påmeldte fra Tresfjord skytterlag som møtte til dette stevnet.

Men av de som deltok ble det kun Tor Inge Daugstad som oppnådde toppresultat,

og vant kl. 2 med 244 poeng. Vi gratulerer!

Her finner du resultatlister for de forskjellige feltøvelsene:

Finfelt - premielister

Lagskytinger:

Tresfjord hadde med Alf-Henrik Håker på samlagets veteranlag, som tok bronse i mesterskapet!

Sakset fra samlagets nettsider vedr. lagskytinger:

Jørn Ole Skiri ble nr to på bane i klasse 3-5 under MNM som ble arrangert av Stranda og Sykkylven skytterlag i helga. Han tok også en fin 4. plass på felt, og var med dette mesterskapets beste skytter totalt. Også flere Romsdalinger gjorde det veldig bra på Midt-Norsk. Andreas Slemmen, Malmefjorden, tok en delt 1. plass i ER. Steinar Dahle vant V 65 bane etter en dramatisk finale, Arne Hanestadhaugen vant V 65 felt, Harald Stormyr vant V73 bane og kristian Tolaas Lillevik vant felthurtig.

På samlagsskytingen klasse 3-5 tok Romsdal en fin 2. plass. SAmme plasseringen klarte også våre junior/rekrutter. Veteranene tok en 3. plass.

Fullstendige resultater ligger på http://sykkylven.skytterlag.no