Tilbake til hovedsiden

Samlagstevnet felt 18. mars 2018

Arr: Aureosen skytterlag

Fem skyttere fra Tresfjord deltok i årets samlagsmesterskap i feltskyting, men ingen oppnådde topplassering.

Egil Lindset lå på delt 1.plass etter 30-skudden med 30/21, men 3 bom i finalen sendte han ut av medaljekampen.

I kl. 4 fikk Kato Sætre 20/3 på hovedskytingen, noe som ikke var nok til å få finaleplass i år.

De øvrige tre skytterne fra Tresfjord deltok i kl. ER.

Ingeborg Marie Oterhals Kjersem skjøt 15/2 i sin hovedskyting, og Martine Nerheim Smisetfoss 20/8.

Begge disse resultatene var ikke nok til finaleplass.

Finaleplass ble det imidlertid på Liv Marit Sætre etter å ha skutt 30/17 i hovedskytingen, kun tre innertreff beste skytter.

I finalen skled ett av skuddene utenfor figuren, og dermed stoppe hun på 41/7 og måtte ta til takke med andreplassen.

Det ene skuddet som ikke gikk i figuren var forskjellen på seier og andrplass.

Alt i alt var det bra resultater fra våre skyttere.

Fullstendige resultatlister finner du på DFS-web!

********************************

Denne infoen om stevnet finner vi på DFS-web:

Aureosen skytterlag ønsker velkommen til samlagsstevnet i feltskyting 2018 for skyttere i Romsdal Skyttersamlag.

Baneinformasjon

Hovedskyting og finaler blir på Aureosen sitt baneanlegg.

Skyteprogram

Program i henhold til samlagets statutter

30 skudd Hovedskyting.

Finaleskytingen avholdes så snart hovedskytingen er ferdig.

Ps: det er ikke eget opplegg for AG3/HK416 eller jegere. Jegerklassen skyter finfelt.Alle avstander blir opplyst (også finalehold).

Diverse

Det vil bli servering av mat.

Fullstendig invitasjon finner du HER!

********************************

Oversikt over hvilke skyttere fra Tresfjord som er påmeldt samlagsstevnet finner du HER!

********************************

Status for samlagets vandretroféer (før SM felt 2013)!